Kaviareň v kostole či ďalšie UFO v Bratislave, aj to sa dozviete v pokračovaní projektu Turistom vo vlastnom meste


Cieľom pozitívne ladeného pokračovania projektu Turistom vo vlastnom meste je virtuálne spoznávanie okrajových, menej známych miest Bratislavy a ich návšteva, keď sa situácia upokojí.

Bratislava a jej sedemnásť mestských častí predstavuje nevšednú rozmanitosť spájajúcu bohatstvo histórie a kultúrnej identity, jedinečné prírodné prostredie vinohradníckej pahorkatiny Malých Karpát aj riečnej krajiny okolo Dunaja. Starostom mestských častí sme vytvorili priestor, aby ukázali, čo majú vo svojich mestských častiach unikátne, čo je menej známe a čo majú radi. Diváci sa tak dozvedia zaujímavé fakty naprieč celým mestom. Naším záujmom je ukázať krásu všetkých častí Bratislavy, nielen známych miest okolo historického centra,“ uviedol V. Grežo, predseda predstavenstva BTB.

BTB postupne zverejňuje sériu 10-minútových rozhovorov. V nich sú budú kladené 3 základné otázky zamerané na pamiatky, podujatia a unikátnosť jednotlivých mestských častí. Ide o súčasť propagácie turistickej ponuky Bratislavy. Nakrúcanie sa odohrávalo na pravom brehu Dunaja s výhľadom na dominanty Bratislavy ešte počas letných dní.

Tento rok je spojený s poklesom hlavne zahraničnej návštevnosti, preto sme sa rozhodli venovať viac téme poznávania menej známych miest Bratislavy. Súčasťou zámeru je aj intenzívna spolupráca s mestskými časťami. V rámci nej sme podporili ich vlastné kultúrne podujatia, pomohli s turistickou infraštruktúrou aj pripravili nové prezentačné fotografie. Na publikovanie máme ešte pripravenú sériu virtuálnych prehliadok mestských častí aj špeciálne produktové videá. Sme pripravení v tejto téme pokračovať aj v budúcom roku,“ doplnil V. Grežo.

Projekt Turistom vo vlastnom meste vznikol ako rýchla reakcia na nepriaznivú situáciu v cestovnom ruchu. Dovedna obsahuje 7 samostatných celkov, ktorými sa BTB snaží pomôcť a podporiť nielen podnikateľov v turistickom priemysle. Ide o virtuálne prehliadky, pešie a cyklo prehliadky mesta so sprievodcami, rozhovory so starostami, podcasty s veľvyslancami pôsobiacimi v Bratislave, podporu lokálnych podujatí v letných mesiacoch, propagáciu otvorených atrakcií a zoznam bratislavských e-shopov či ponuky špeciálneho online obsahu. BTB má v príprave ešte niekoľko ďalších projektov, ktoré budú kontinuálne rozvíjať túto tému.

Realizované s finančnou podporou Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky.

Súvisiaci obsah

Komentáre