Aby sme vám uľahčili zorientovanie sa v podávaní podnetov, ktoré sa týkajú verejného osvetlenia, uvádzame ich jednotlivé kategórie:

  • Poruchy osvetlenia - vady osvetlenia odstrániteľné v rámci bežnej údržby:
    • Svietidlo nesvieti
    • Viacero svietidiel nesvieti
    • Celá lokalita nesvieti
  • Havárie osvetlenia - vady osvetlenia, ktoré bezprostredne ohrozujú bezpečnosť:
    • Poškodený stožiar (napr. naklonený stožiar po dopravnej nehode)
    • Poškodené svietidlo (napr. visiace, rozbité)
    • Poškodený napájací systém (napr. visiaci/trčiaci kábel)
  • Nevyhovujúce osvetlenie
    • Príliš silné osvetlenie (napr. ak osvetlenie silno svieti do okien, je potrebné použiť iný typ svietidla)
    • Kolízia so zeleňou (napr. ak konáre stromov zakrývajú osvetlenie, je potrebné vykonať orezy zelene, resp. prekládku osvetlenia)
  • Chýbajúce osvetlenie
    • Napr. ak v danej lokalite úplne absentuje osvetľovacia sústava, je potrebné ju dobudovať)

Kam hlásiť podnet a koľko bude trvať jeho vybavenie?

Poruchy osvetlenia​

Komu hlásiť podnet?

Poruchy verejného osvetlenia môžete nahlásiť cez online formulár ↗︎.

POSTUP: Vyberte bod na mape a kliknite na tlačidlo Nahlásiť podnet. Následne sa vám otvorí nové okno príslušného svetelného miesta s formulárom a ďalšími možnosťami popisu poruchy. Po väčšom priblížení sa na mape zobrazia svetelné miesta, po ďalšom priblížení sa zobrazia aj čísla týchto svetelných miest.

Ako rýchlo bude podnet vybavený?

Bodové poruchy (1 nesvieti): MK I. a II. – do 5 dní MK III. a IV. – do 14 dní

Lokálne poruchy (3 a viac nesvieti): prvý zásah do 24 hodín odstránenie poruchy do 5 dní

Na koho sa obrátiť v prípade neriešeného problému?​

V prípade pretrvávajúcej poruchy zašlite urgenciu s predmetom správy „PORUCHA – URGENCIA“ na [email protected].

Havárie osvetlenia​

Komu hlásiť podnet?​

Technické siete Bratislava

+421 2 32 332 332 Bezplatná infolinka 0800/555 575

Ako rýchlo bude podnet vybavený?

Do 2 hodín zaistenie, zabezpečenie funkčnosti nadväzujúceho zariadenia, odstránenie prekážky v doprave.

Na základe objednávky uvedenie do pôvodného stavu 30-60 dní.

Na koho sa obrátiť v prípade neriešeného problému?​

V prípade pretrvávajúceho stavu po havárii zašlite urgenciu s predmetom správy „HAVÁRIA – URGENCIA“ na [email protected].

Nevyhovujúce osvetlenie

Komu hlásiť podnet?

Poruchy verejného osvetlenia môžete nahlásiť cez online formulár ↗︎.

Ako rýchlo bude podnet vybavený?

Predpokladaná doba vyriešenia podnetu je 7-14 dní.

Na koho sa obrátiť v prípade  neriešeného problému?​

V prípade dlhodobo neriešeného podnetu zašlite urgenciu s predmetom správy „NEVYHOVUJÚCE - URGENCIA“ na [email protected].

Chýbajúce osvetlenie

Komu hlásiť podnet?​

Podnet je potrebné nahlásiť na [email protected].

Ako rýchlo bude podnet vybavený?

V závislosti od rozsahu, opodstatnenosti (priority), technickej realizovateľnosti a finančných možností mesta v priebehu 6-12 mesiacov.

Na koho sa obrátiť v prípade  neriešeného problému?​

V prípade dlhodobo neriešeného podnetu zašlite urgenciu s predmetom správy „INVESTÍCIA – URGENCIA“ na [email protected].