PAAS má ďalšie vylepšenia
10.6.2024
Systém regulovaného parkovania „PAAS“ v hlavnom meste má viacero noviniek. Medzi nimi nová mestská aplikácia PAAS, platba parkovného cez SMS aj nové klientske miesto na Zimnom štadióne O. Nepelu. Novinkou je tiež možnosť predčasného ukončenia parkovacieho lístka.
PAAS je v prvom rade o tom, aby obyvateľky a obyvatelia Bratislavy mohli ľahšie zaparkovať tam, kde bývajú. Rovnako dôležité však pre nás je aj to, aby tento systém bol užívateľsky čo najkomfortnejší. Fungovanie PAAS sledujeme a na základe dát, ale aj spätnej väzby Bratislavčaniek a Bratislavčanov, postupne prinášame viaceré vylepšenia. Aj najnovší balík zmien je práve o tom, aby fungovanie s PAASom bolo čo najpohodlnejšie.
S novou mestskou appkou PAAS nielen jednoducho uhradíte, predĺžite, či skrátite parkovné, ale ak si s niečím nebudete vedieť rady, dostanete od mesta potrebnú podporu.
Od spustenia PAAS v Bratislave mohli návštevníci zón platiť parkovné prostredníctvom niektorej z už existujúcich mobilných aplikácií externých partnerov. Aby ale platenie mobilom bolo čo najjednoduchšie, a hlavne, aby sme v prípade problémov mohli poskytnúť čo najkvalitnejšiu podporu, prinášame vlastnú mestskú aplikáciu PAAS, ktorá k systému PAAS jednoducho patrí. Našu appku vyvinuli kolegyne a kolegovia z tímu inovácií a vie byť nápomocná vo viacerých situáciách:
• Nájdete v nej napríklad prehľadnú mapu, ktorá automaticky určí vašu polohu a obsahuje rovnako aj informácie o záchytných parkoviskách.
• Jednoducho si ňou viete predĺžiť, ale aj predčasne ukončiť vaše parkovacie lístky. Ak teda idete napr. k lekárovi alebo na rokovanie a neviete, dokedy presne nastaviť koniec platnosti parkovacieho lístka, pokojne si navoľte dlhší čas aj s väčšou rezervou, pretože parkovanie viete ukončiť kedykoľvek a zaplatíte len za skutočne spotrebovaný čas parkovania.
• Appka vás rovnako upozorní aj na končiacu sa platnosť parkovacieho lístka.
• Jednoducho v nej využijete aj bonusovú, či návštevnícku kartu, vrátane kariet vašich príbuzných.
K mestskej aplikácii máte profesionálnu zákaznícku podporu na infolinke 0800 222 888, cez email či osobne na klientskych miestach.
Aplikácia je dostupná v Google Play ↗︎ aj v App Store ↗︎.
Pre tých, ktorí appky nechcú alebo nemôžu používať, prinášame platbu prostredníctvom SMS. Stačí, ak cez SMS zadáte „kód úseku parkovania”, „EČV vozidla, ktoré parkuje” a „počet hodín parkovania” (príklad: 2035 XX123XX 1) a odošlete ju na číslo 2200. Cena parkovania cez SMS, na rozdiel od platby cez aplikáciu či parkomat, zahŕňa poplatky, ktoré si účtujú operátori. V regulovaných zónach postupne osádzame tabule s informáciami o platbe cez SMS.
Ak budete potrebovať s čímkoľvek v súvislosti s PAAS poradiť, na zimnom štadióne O. Nepelu otvárame nové, profesionálne klientske centrum. V príjemných priestoroch vám kolegyne a kolegovia radi predstavia novú mestskú aplikáciu PAAS, poradia s registráciou a zodpovedia akúkoľvek otázku. Budeme radi, ak sa u nás zastavíte, otváracie hodiny nájdete na PAAS ↗︎.
„Viem, že regulácia parkovania nie je populárna téma a nie všetci sa na nej zhodneme. Po dva a pol rokoch fungovania PAAS dnes už ale vďaka dátam vieme, že reálne funguje, obyvatelia v mieste svojho bydliska zaparkujú ľahšie a som presvedčený, že je to správna cesta. Ďakujem za všetku spätnú väzbu, ktorú nám dávate - nie všetky podnety dokážeme zapracovať, ale tam, kde fungovanie PAASu môžeme zlepšovať, to robíme a budeme v tom pokračovať. Verím, že nová PAAS aplikácia, možnosť platby cez SMS či lepšia zákaznícka podpora sú toho dôkazom,“ uzatvára primátor hlavného mesta Bratislavy, Matúš Vallo.