Mesto Bratislava vytvára podľa geodetických dokumentácií databázu digitálnej technickej mapy mesta, z ktorej formou výstupov poskytuje verejnosti informácie o priestorovom usporiadaní stavieb a ich technického vybavenia.
Údaje z technickej mapy mesta sú poskytované formou pužívateľských výstupov.
Postup na vybavenie
Žiadateľ vyplní predpísané tlačivo „Objednávka...“.
Portál elektronických služieb
V tlačive sa vypĺňa:
identifikačné údaje žiadateľa (odberateľa), názov/meno a priezvisko, úplná adresa sídla/bydliska vrátane PSČ, IČO, DIČ, kontaktné údaje: telefón, fax, e-mail,
požadované údaje (na základe ktorých správca technickej mapy mesta vyhotoví mapový podklad), nomenklatúra mapových listov, požadovaný rozsah v km2, vymedzenie ulicami, parcelným číslom, priložiť schému (možno nakresliť ručne), mierka,
variant obsahu, polohopis, výškopis, inžinierske siete, iné,
forma, xeroxové (čierno-biele) kópie, tlač na ink-jet plotri, digitálne údaje,
formát, veľkosť (papier) A1, A3, digitálny formát CIT, JPG, DGN, DXF
účel použitia mapového diela,
dátum, meno, podpis (pečiatka) zodpovednej osoby – odberateľa.
Objednávku možno podať e-mailom na adresu:
si@bratislava.sk alebo poštou na adresu:
Magistrát hl. m. SR Bratislavy, oddelenie informačných technológií – referát geoinformačného systému
Primaciálne nám. 1
814 99 Bratislava
Zodpovedný pracovník referátu geoinformačného systému pripraví požadované údaje podľa objednávky.
Dĺžka prípravy digitálnych podkladov závisí od rozsahu územia, mierky (1:500 - 1:2000), formy výstupu (cit, jpg, dgn, dxf), tlače. Pri menšom rozsahu 1-2 mapové listy sa objednávka vybaví do nasledujúceho dňa, pri rozsahu viac ako dva mapové listy, alebo mierka väčšia ako 500 - objednávka sa vybaví najneskôr do 5 dní, pričom sa prihliada na požiadavky zákazníka. Do každého mapového výstupu, či už v tvare rastrovom alebo vektorovom, treba zapracovať geodetickú dokumentáciu stavieb, čo zaberie najviac času z celej prípravy digitálnych údajov.
V prípade, že sa požadovaný výstup nedá vyhotoviť, pracovník kontaktuje objednávateľa telefonicky, e‑mailom, alebo faxom (podľa údajov uvedených v objednávke) a dohodne sa na ďalšom postupe.
Ak je objednávka vybavená, pracovník telefonicky kontaktuje odberateľa (objednávateľa), aby si prišiel prevziať šek na zaplatenie na poštovom úrade, alebo je možnosť úhrady aj prevodným príkazom cez banku. Výška úhrady je stanovená podľa cenníka schváleného primátorom mesta.
Číslo účtu - IBAN: SK17 7500 0000 0000 2582 5893
Adresát: Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne nám. 1, 814 99 Bratislava
Po preukázaní dokladu o zaplatení, pracovník dá odberateľovi podpísať dodací list a vydá mu požadovaný výstup. Pri objednávke formou e-mailu zodpovedný pracovník vybaví túto objednávku taktiež po obdržaní výpisu z banky elektronickou poštou. Poštou odberateľ obdrží opečiatkovanú a podpísanú faktúru, ktorú vystaví zodpovedný pracovník referátu geoinformačného systému.