Bratislava naplno využíva potenciál majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji


Zámerom mesta je využiť pozitívne vnímanie Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji a propagovať nielen samotný šampionát, ale aj Bratislavu ako turistickú destináciu atraktívnu na víkendové pobyty a zároveň podporiť značku Bratislava vo svete.

BTB sa preto v spolupráci s Organizačným výborom MS v ľadovom hokeji rozhodlo využiť túto udalosť a od februára tohto roku spustilo vtipnú kampaň. V krátkych video-pozvánkach rodáci z krajín zúčastňujúcich sa šampionátu pozývajú v ich rodnom jazyku nielen na hokej, ale aj na návštevu Bratislavy. Sprievodcu im pri tom robí moderátor Sajfa so zaujímavými informáciami o turisticky atraktívnych lokalitách.

Hokejový šampionát je jedinečná príležitosť, kedy sa Bratislava globálne dostane nielen do pozornosti fanúšikov športu, ale aj širokej verejnosti. Okrem spomínanej kampane, ktorá prebieha na sociálnych sieťach v Rakúsku, Nemecku, Švajčiarsku, Taliansku a Česku, nasadzujeme v priebehu konania šampionátu reklamné spoty Bratislavy počas živého vysielania v televíziách ORF v Rakúsku a Sport 1 v Nemecku. Našim cieľom je zároveň, aby celé mesto žilo hokejom a aj ľudia, ktorí nie sú fanúšikovia hokeja vedeli o šampionáte. Preto sme v spolupráci s mestom vytipovali 10 miest, kde umiestnime zaujímavé fotopointy s tematikou Bratislavy ako hosťujúceho mesta hokejových majstrovstiev,“ doplnila A. Melicharová predsedníčka predstavenstva BTB.

Okrem spomínaných spotov BTB vytvorilo pre návštevníkov špeciálne anglicko-nemecké mapy s vyznačením fanzóny a štadiónu, liniek MHD, záchytných parkovísk, atraktivít a iných dôležitých informácií, ako i bedeker pre zástupcov oficiálnych delegácií a akreditovaných novinárov. Pripravené sú tiež infopointy na hlavnej železničnej a autobusovej stanici, na železničnej stanici v Petržalke, na letisku, v osobnom lodnom prístave, v pontónovom prístave Huma 6, ale i v centre mesta na Klobučníckej ulici a na Hviezdoslavovom námestí. Špeciálnym infopointom bude interaktívny stánok vo fanzóne, ktorý okrem informácii o meste bude poskytovať zaujímavý priestor pre trávenie času, zábavnú súťaž s hokejovým merkantilom prepojenú na sociálne siete s hashtagmi #hockeycity a #visitbratislava a predaj turistickej karty Bratislava Card.

BTB využilo aj netradičné spôsoby propagácie mesta. Na oboch štadiónoch budú hrať prezentačné videá na „kockách“ nad ľadovou plochou prezentujúce Bratislava Card a samotnú Bratislavu, či pozvánku na ďalšiu návštevu nájdu diváci aj na mantineli ľadovej plochy štadióna Ondrea Nepelu. Zahraniční novinári v press centre sa môžu tešiť na zaujímavé „fun facts“ o Bratislave v ich rodnom jazyku tak, aby im uľahčili spoznanie destinácie, v ktorej sa nachádzajú a kde hrajú ich tímy, aj zábavnou formou.

Všetky informácie o Bratislave, ako aj o hokejových majstrovstvách sveta nájdu návštevníci v troch jazykových mutáciách na stránke www.visitbratislava.com/hokej

Súvisiaci obsah

Komentáre